As for
me and my
House,
we will serve the Lord

tirsdag 9. september 2014

Eg savner deg sånn!


I dag er det 1 år sida du reiste heim til himmelen. Ett år sida eg holdt deg for siste gang. Du var så rund og god og deilig - og då var det så ekstra vanskelig å forstå at du var så sjuk på innsida.

Lille Lilja, eg prøvde å gi deg alt det beste – og du gav også alt til meg.

Lilja, du skal vite det at eg elska deg så høgt, og du har ein stor plass i hjertet mitt. Vi savner deg so veldig, lillesøstra vi venta sånn på. Rosa og Noa vil alltid hugse deg, og savne deg. 

No har vi bestilt gravstein og det er så uvirkelig. Den er deg verdig. Vi har brukt lang tid på å bestemme oss. Mamma og pappa elsker deg dyrebare, umistelige Lilja vår  <3










Dette er ein av dei siste filmklippa som blei tatt før ho blei innlagt den siste gangen. Dyrebare øyeblikk for oss, som tante Regine har filma <3

Minnestunda var så inderlig vakker sjølv om sorga var så stor. Eg vil dele disse klippa som betyr så mye for oss.

Storebroren min og svigerinna mi synger i begravesen - Se klippet her.
Thorsen jentene synger - Se klippet her.
David, broren til Tommy leda minnestunda til Lilja. - Se klippet her.

5 kommentarer:

  1. Eg savner deg sånn Lilja, du er med i tankene mine kver dag! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Er så glad for at du tok disse fine opptaka av Lilja, Regine!!

      Slett
  2. Det var så gripende å lese, høre og se denne fine posten.Minnene om henne ble så sterke og levende igjen! <3 Det var alltid mye bønn rundt vår skjønne Lilja, og vi merket at Gud grep inn og var der på mange, ulike måter.Nå er ho gått i forveien Hjem.Ho er i Guds trygge forvaring!
    Likevel er savnet der, og særlig for dere foreldre og søsken! Må Gud forsatt styrke dere og lindre savnet! <3 Gud velsigne dere!
    Klem fra mamma, svigermor og bestemormor, Ma.

    SvarSlett
  3. Takk for du deler Maria. Var sterkt og godt å se. Må Gud fremdeles være med dere. Tenker masse på dere, selv om jeg ikke kjenner dere. Syntes det er godt å tenke på at i himmelen er det ingen smerte. Lilja har det nok fint der. Savnet er nok større enn vi som ikke har opplevd dette kan ane, men en dag vil dere se henne igjen. Gud velsigne dere.

    SvarSlett
  4. Kjære Maria!
    Her sitter jeg med tårer i øynene før jeg en gang har fått lest ferdig, eller sett noen av videoklippene... Det er så utrolig sterkt og rørende♡
    Vi tenker fortsatt masse på dere, og ber om at Gud må fortsette å styrke og bevare dere. Historien om vakre Lilja vil alltid ligge på våre hjerter.
    Hils din nydelige familie! Jeg skal ta meg sammen og prøve å se videoene, og tenke på hvor godt og trygt hun har det der hun er nå.
    Takk for at du deler kjære Maria. Må Gud velsigne deg og dine kjære♡
    Klem

    SvarSlett