As for
me and my
House,
we will serve the Lord

søndag 13. oktober 2013

Minneord om vesle vakre Lilja vår

Seint om kvelden den 9 september reiste vår elskede Lilja hjem
til himmelen

The lord`s my Shepherd, i`ll not want,
He makes me lie in pastures green.
He leads me by, the still still waters,
His goodness restores my soul.

And i will trust in you alone
yes i will trust in you alone
For Your endless mercy follows me,
Your goodness will lead me home.

Vi savner vår kjære lille Lilja
Vi har hatt en nydelig og vakker minnestund med venner og familie der vi alle er enige om at gjennom Lilja kom himmelen så nær.
Lilja var ikke bare en liten baby som blei syk og gikk bort men det
var som en liten engel med et budskap til oss.
Rundt Lilja var det en aura av kjærlighet og inderlighet som nesten
alle som møtte henne fikk merke.
Lilja var øm, tolmodig, sart og vakker
Tusen takk Lilja for at vi fikk elske deg og kjenne deg og holde deg i nesten 4 mnd
 Lilja blei født på den første sommerdagen..den kom hun med og den dagen Lilja reiste hjem til himmelen var på den første høstdagen!

vil gjerne dele bilder fra minnestunden med dere men som dere forstår har vi hatt en tung tid men samtidig vet vi at Lilja er på et mye bedre sted en oss, i himmelen er der ingen sykdom, bare glede<3
Vær alltid glade, be uavlatelig, takk Gud for alle ting, for dette er Guds vilje med dere i Kristus Jesus.(tess.kap 5.16-18)

11 kommentarer:

  1. Kjære Maria! Du skrev så fint og rørende om vesle, vakre Lilja!
    Selv om savnet er stort og sårt er det stor trøst i å tenke på at ho har gått i forveien HJEM og at vi skal få møte henne der en gang! Klem fra mammaen din som tenker på dere og også savner ho!

    SvarSlett
  2. Ååå, Lilja! Eg savner ho sånn eg og <3
    Det er så nydelig det bildet av deg og Lilja Eg er så glad at for at vi fikk tatt så mange fine bilder av ho, og at vi har så mange gode minner og se på, og tenke på no når vi savner ho sånn.

    Glad i deg søstra mi - du er så sterk. God klem! <3

    SvarSlett
  3. Takk for din- vår, Lilja.

    Du kom ikke bare som et barn nr.3 til Tommy og Maria eller lillesøster av Noa og Rosa. Du kom til oss alle. Som en blomst sprer sine frø, spredte du et budskap om tro, håp og kjærlighet. En storhet man i ditt nærvær, og gjennom din familie rørte meg med dypt. Du styrket min tro på en ubetinget kjærlighet som bare Gud kan gi, jeg takker deg for det.
    Hver dag kommer sangen til meg, sangen din mamma sang så vakkert i barnevelsignelsen din « Bare du tror»
    Du har det godt nå Lilja.- Du kom med en ånd så mektig for så å vende hjem. Du var så mye mer en liten baby. Du satte store spor for en så liten kropp å være. Jeg skal ta vare på din familie så godt jeg kan Lilja, jeg er veldig glad i dem.
    Eva

    SvarSlett
  4. Dette var trist, men vakkert å lese.... Har fulgt med bloggen en stund og jeg har tenkt så ofte på dere. Ta godt vare på hverandre, jeg ønsker dere alt godt :-) Therese

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke sett på din blogg siden du skrev at du skulle ha barn nummer tre.tenkte at nå må jeg se hvordan Maria har det. Det gjør meg trist å høre om Lilja. Skulle vært fint å møte deg igjen. Dere er bestandig velkommen til Furnes. Du vet hvor jeg bor. Mye lys og styrke sender jeg deg. Klem fra Anne

    SvarSlett
  6. Jeg fant bloggen din nå ♥ Du rørte ved hjerte mitt skal du vite ♥
    En dag skal du se vennen din igjen ♥ Himmelen er nær
    Må Gud velsigne dere rikt og gi dere styrke ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Innom med en god klem ♥ Håper julen blir fin for dere/deg ♥

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Bente, så utrolig hyggelig av deg<3
      Riktig God Jul til dere også!

      Slett
  8. Vil ønske dere en riktig god jul! Tenker masse på dere!

    SvarSlett
  9. Kjære Maria ❤️.
    Håper at dere hadde en fin jul.....
    Så trist med skjønne Lilja .......har vært innom deg mange ganger,men klarte ikke å skrive noe....men jeg har tenkt på dere.
    Ønsker deg alt godt for det nye året.

    Varm klem fra Camilla ❤️.

    SvarSlett