As for
me and my
House,
we will serve the Lord

onsdag 7. mars 2012

Hurra!! Vi har Norges Drømmebolig 2012

Eg fikk den gledelige nyheten i går formiddag at eg har vunnet Norges Drømmebolig 2012!!
Fantastisk glad!! Eg er i gledesrus ;)
Tenk så fantastiske premier..vi gleder oss til å få ein helg på hotel bare vi to og bruke gavekortet!!
Det ser jo så flott ut både på hotellet og på House of Oslo!!
Og en helgetur til Oslo er noe vi setter stor pris på siden vi ikkje har reist noen steder aleine siden barna blei født.
Tusen tusen takk alle som stemte på oss.
Her kan du lese om seieren min på boligdrøm
Idag blei eg oppringt og intervjua av klikk og lokalavisa vår sa

20 kommentarer:

  1. Veldig kjekt☺ Gratulere!☺
    Glede meg til reportasjen!

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Du e bare sååå flink Maria! Så glad på dine vegne! Vakkert!!
    Kos deg med premien..ah drømm!!
    klem
    Eldrid

    SvarSlett
  3. Gratulere kjempemasse (her også) hehe. :) No veit eg snart ikkje kor eg IKKJE har gratulert deg! Åh jo.. tlf ;-) Får ringe deg ein dag :) Akkurat no får du nok meir enn nok telefoner, hehe :) Så gøy! :) Virkelig velfortjent, Maria :) Kos deg masse, og gratulere med ein rosa kitchen aid ;) Kanskje det blir ein slik på meg også ganske snart.. står på bursdagsønskelista vertfall ;) Godklem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk;)
      Så heldig du er da..det er jo helt utrolig flott bursdagsgave!! Det hadde ikkje vi hatt råd til.
      Den er jo så praktisk og lekker.

      Slett
  4. Vel fortjent - eg er so glad at du vant kjære søstra mi :)))

    Unner dåke virkelig ei helg på hotell, det blir jo heilt topp og ikkje minst å ha so mykje penger å bruke også - det blir nok ei uforglemmelig helg!! Kjempefin artikkel på klikk.no, og eg gleder meg til reportasjen i Boligdrøm kjem!! :)

    regine.femelle.no

    SvarSlett
  5. Gratulerer! La meg til som følger, du har et nydelig hjem!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse, og hvilket flott hjem du har. Det er jo umulig å ikke bli inspirert!
    Ha en flott dag, klem Yvonne :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer :) jeg stemte på deg og la deg til på bloggen min for noen uker tilbake :)

    Klem Monica ( www.frusjoakersperler.blogspot.com )

    SvarSlett
  8. Mange gratulasjoner til deg!
    Skjønner godt at du vant.
    Du har ett flott hjem!
    Jeg vil følge deg videre.
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  9. Hei hei. Gratulerer så mye, et nydelig hjem dere har.
    Mye inspirasjon hos deg, lurte på gangen din jeg; er det et heldekkende teppe dere har lagt der? Høres ut som en drøm at det er praktisk og tåler vann, hvilket teppe er det og hvor får man tak i det?
    Legger meg til som følger jeg :))

    Nyt Oslo-helga :))

    SvarSlett
  10. Tusen tusen takk alle sammen!!
    Det er jo på grunn av dere at eg vant<3
    Teppe er klippet til slik at det passa akkuratt ved inngangen der det er mykje søl og så fikk vi sydd det rundt kanten etterpå.
    Blei kjøpt på fargehandel her i sarpsborg og er sånn sterk gradert teppe som er på rull..ser kjedelig ut når det er på rull men så deilig og nøytralt.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye :-) Fin reportasje i avisa ! Legger meg til som følger, syntes det er så gøy med bloggere i samme by som meg ;))

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse.
    Jeg lurer veldig på hvor du har kjøpt eller fått sydd stol putene til ingolf stolene dine ?
    Jeg elsker dette bilde over her, oser personlighet!

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye.
    Syns bilde over er så fint. Gir meg noen tips og ideer.
    Kan jeg spørre hvor ekke Hvem som har sydd stol putene dine ?
    Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Line,
      Tusen takk for koselig hilsen.
      Putene er kjøpt på interiør butikk Brynem og er av lin.

      Slett
  14. Gratulere så masse! Hvor og hvilket merke, modell og pris er utelampen som dere har ved dør til verksted og terrassen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, tusen takk for hilsen:)
      Utelampene er fra byggmakker og tror de kosta rundt 600 kr stykke:)

      Slett
  15. ÅÅÅ herlighet så gøy:)
    Gratulerer så masse.

    Første gang jeg er innom deg.. Og jeg legger meg til som følger jeg.

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett