As for
me and my
House,
we will serve the Lord

søndag 11. august 2013

I`M SO GRATEFUL

2 Samuel 2:6
May the Lord now show you kindness and faithfulness
and i too will show you
the same favor because you have
Vakker bukett fra snille naboer<3
Vi er rørt til tårer over den kjærligheten og medfølelsen vi har fått i denne tiden siden lille Lilja blei født! Her vil vi takke for  gaver, sms, blomster, hilsner og telefoner og ikkje minst forbønn for lilja vår<3

Dette er bare et glimt av alt vi har fått sånn at dere får en liten titt<3
Blomster bukett og hjerte skål med søte blomster i fra snille Naboer

Mamma har sydd nusselige hjerter og lilja fikk nydelig hvit kjole og en lilje

Rosa Peoner og nusselig kort fra snille Naboer

Pakke fra mi kjære venninde Eva

Vakkert smykke fra snille Naboer<3

Helt nudelige baby tøfler fra søte Linda<3

ÅÅ så flott hortensia med potte fra min kjære mann, kortet var ekstra nydelig skrevet;)


Nydelig antrekk; fikk mye fine klær fra søstra mi og Irene med familie og her blanda eg fra begge to<3
Ingen nevnt? ingen glemt!!

På sykehuset fikk vi mange blomsterhilsner og baby klær og mye andre gaver!!
Vi er så takknemlig for alt vi har fått!
En dag fikk vi også pakke fra en bloggleser..så rørende<3
Tusen takk<3 Alt var helt nydelig<3

May the Lord reward you for Your kindness
Ruth 1:8

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig det var å se dere ute på trilletur, og så mye fint dere har fått!! Du oser av en helt utrolig styrke, Maria! Lilja kunne aldri bedt om en bedre familie! Dere er fantastiske! <3

    SvarSlett
  2. Kjære Maria!
    Jeg ble tipset om bloggen din av en annen trisomi 18-mor. Det er rørende å lese om deres vakre lille Lilja, og ekstra godt å se at det ser ut som om dere blir tatt vel vare på på Fredrikstad.
    Jeg er selv mor til ei jente med trisomi 18 - hun ble født 15. april 2010 og levde i tre dager. Etter egne opplevelser (ikke alle helt gode - vi fikk diagnosen tidlig i svangerskapet og opplevde mye rart på veien fram til fødsel) startet jeg opp tp nettsider - en minneside om min datter Evy Kristine:
    http://www.evykristine.com/

    En nettside til hjelp for andre foreldre i liknende situasjon:
    http://www.trisomi18.com/

    En YouTube-bildesnutt fra de tre dagene:
    https://www.youtube.com/watch?v=KPfjU03W7Zs

    og jeg har skrevet bok om Evy Kristine:
    http://www.z-forlag.no/produkt/evy-kristine-retten-til-et-annerledesbarn

    Jeg er selv lege, og har i ettertid jobbet for å fremme disse små trisomi-barns rettigheter. Har i disse årene osm har gått kommet i kontakt med mange trisomi-familier, og dannet en lukket Facebook-gruppe der vi alle kan dele gleder, sorger og bekymringer. Der er både foreldre til barn som døde i magen, barn som levde kun kort tid, og større barn. Den eldste var 37, hun døde dessverre i vinter (trisomi 18). Nå er det eldste barnet i den gruppen ei vakker jente på 14.

    Jeg vil gjerne få ønske deg hjertelig velkommen i denne gruppen - ingen andre enn medlemmene kan se det som legges ut der.
    Jeg vet om flere andre trisomi-babyer som hører til Fredrikstad - vesle Ole på halvannet, vesle Felicia på noen måneder, og ei lita jente som ble født og døde i januar/februar. Der er to andre som jeg også vet om, født i fjor, men har ikke hatt kontakt med dem.
    Setter deg gjerne i kontakt med Oles og Felicias mor, om du ønsker, og vi blir svært glade om du vil bli med i Facebook-gruppen vår. Det er så langt vi har kommet i å starte opp en egen trisomi 13 og 18 organisasjon.

    Så håper jeg alt går bra med vesle Lilja, og at dere nyter henne til fulle. Hun er jo så vakker!

    De beste hilsener fra
    Siri Fuglem Berg


    SvarSlett