As for
me and my
House,
we will serve the Lord

mandag 25. februar 2013

Cup cake kurs med Manuela

I helga var vi 4 hjemmeværende småbarnsmødre på
inspirasjons kurs og laga herlige cupcakes

Her er noen av herlighetene..må bare øve og øve

Meg og Manuela

Her er jentene i full gang med vaniljecupcakes


Spennende og morsomt å prøve mange ulike dekorpynting
Vi hadde en kjempe koselig dag og Manuela er ei herlig
jente
Eg anbefaler et sånt cupcakes kurs!!
Dette er min andre gang og eg blir så inspirert!!
Maria

2 kommentarer:

  1. Å, så kjekt!! Fine bilder, og så fint du har pynta cupcaksene, ser du har fått skikkelig teken på det no, du må lære meg det ein gang!! :)

    Svar: Takk, lommeboka kosta 1100k, men eg har ønska meg den så lenge, så eg feira med og bestille meg den siden eg har betalt ned eit kredittkortlån no, hihi.. fikk ja av Øyvind så då gleder eg meg med god samvittighet :)))

    SvarSlett
  2. Å så heldig du er som har vært på bakekurs med skjønneste Manuela!
    Masse godt og lekkert her ja!

    Ha en flott uke!
    klem Camilla.

    SvarSlett